Abdomen sau burtica?

3285
39

Ca tot veni vorba de slabit, sa va povestesc ultima mea „patanie”. Se stie din mosi-stramosi ca oricat de slaba ai fi, vrei sa fii si mai si, ca daca ai parul cret il vrei drept si invers! Noi femeile suntem tot timpul nemultumite sau in cazul meu, mai avem si zile proaste. Si uite asa merg eu intr-o zi dis-de-dimineata la antrenament, ajung, trantesc usa si imbufnata, tabar pe instructor…
– Mai nene, uite cum sta treaba, eu muncesc cam demult si tot nu am patratele pe abdomen si vine vara si eu vreau 6 patratele (asta spuneam in timp ce gesticulam cu o cafea Venti de la Starbucks „cu de toate” si in cealalta mana cu o mare briosa). Acum tipul, razand, ma intreaba:
-Ai terminat? Imi ia cafea din mana si o arunca la cos… in mod normal as fi facut crize dar doar ce o terminasem si radeam satisfacuta… Teapa!!!!
–  Teapa tu! Cu 2 plicuri de zahar, frisca, sos de caramel cat cuprinde, adio patratele si daca dormi aici. Recunosc ca imi cam taiase pofta de cafea dar ma multumeam cu briosa din care muscam interesata de ce avea sa spuna si aud:
– Esti criminala! Nu mananci nimic decat dulciuri si in loc sa-i multumesti lui Dumnezeu ca ai 30 kg si alea cand esti uda… tu esti si suparata! Altii ar ucide sa manance un ecler dar apoi jumatate de platou de prajituri cum ai facut tu aseara! Recunosc, imi scapase o poza pe Facebook cu o seara in urma, asa de fun 🙂
Imi iau fata de copil ascultator si spun:
– Ok, spune-mi ce trebuie sa fac si eu fac!

Si asa am aflat ca pentru un abdomen conturat trebuie sa mananci :), da, ati citit bine, numai ca… sa mananci ce trebuie. Acum o sa va dau si voua lista pe care eu am lipit-o pe frigider, pentru a o vedea in fiecare dimineata.

Asadar, pentru eliminarea grasimii de pe abdomen pana la vara avem interzis sau minimalizat pe cat posibil consumul de :

  • Fainoase
  • Dulciuri
  • Sucuri acidulate
  • Cartofi
  • Morcovi
  • Struguri (aici mi-a pus capac, nu stiam ca ingrasa)
  • Lactate

 

Si desigur dupa ce ati citit asta o sa reactionati ca mine: „-Pai, si eu ce mai mananc? Vrei sa ma omori?” Si m-a lamurit: Alimente care ne fac posibil visul celor 6 patratele:

  • Carne
  • Peste
  • Oua (doar albusul )
  • Apa
  • Cafea
  • 500mg de vitamina C/zi (2 tablete efervescente intr-un pahar de apa)
  • Fructe (nu stoarse si nu mai mult de 2)

 

La un moment dat am crezut ca s-a inecat sau ceva, tot asteptam sa mai dicteze si… si atat, atat de „simplu”! 🙂

Astfel in fiecare zi cand deschid frigiderul imi vine sa-l arunc pe geam, in conditiile in care sotul meu este gurmand si cumpara zilnic „ceva bun” sa fie… Pana la vara mai este si nu stiu daca as renunta la ciocolata de dragul patratelelor ca pana la urma si ciocolata tot din patratele este facuta 🙂 Poate va iese voua totusi… 🙂

Spor! Merg sa o ajut pe Isabela ca ii face probleme un Kinder Delice care este in plus :))

Teorie stim, practica ne omoara!

3285
39

15 Comments

Add Yours
  1. 2
    anapoda

    Alina esti o minunatie,iti multumesc din suflet pentru blogul asta,ma prefac ca nu vad cite greseli de exprimare ai facut,vreau insa sa iti multumesc sincer ca mi-ai satisfacut curiozitatea in ce priveste obtinerea patratelelor pe abdomen.deci maninc doar ce ai scris tu acolo si…astept sa mi se forme e patrate…unul cite unul…pic cu pic se face mare….😁😁😁…si eu care credeam ca trebuie da mergi la sala citeva ore pe zi,sa lucrezi la diverse aparate,sa faci zilnic citeva serii de cite 500 de abdomene ,😁😁😂 wow…ce bucuroasa sint!multumesc mult Alinuta!!!te pup!

    • 3
      Alina

      Nu trebuie sa scrii comentariu dupa comentariu, am inteles ca iti place blogul meu si te bucuri de puterea anonimatului pentru a-ti exprima parerile, oricare ar fi ele. Ti le respect si iti doresc un week-end frumos, ca sufletul tau! 😙

  2. 4
    Nico

    Cam greu de realizat, dar bine de stiut. Un articol cu informatii clare, multumim!
    Apropo, e nevoie de o ” Alina” in noul sezon de BAS! Mult succes pe viitor ! 🙂

    • 5
      Alina

      Multumesc si eu! Cat despre sezonul 2 cred ca este inca la inceput…sunt sigura ca o sa le indragiti si pe noile concurente, fiecare dintre noi suntem unice, dar eu nu cred ca fiecare avem ceva interesant de aratat…depinde de circumstante….O zi frumoasa!

  3. 6
    O.T

    Salut ! Eu ma ocup pe parte de nutritie clinica si sincer sa iti spun, multe din lista de mai sus nu sunt neparat corecte dupa ultimele studii din nutritie! Te sfatuiesc sa mergi la un dietetician/medic nutritionist care lucreaza pe parte de nutritie sportiva pentru informatie si plan personalizat corect ! Iti doresc multa bafta in continuare cu blogul! 🙂

  4. 8
    Alisa Nicoleta

    Wow ! Alina, tu esti superba asa , fara patratele! Dar ,incercarea moarete-nare! Si eu as vrea sa mai dau cateva kilograme jos , chiar ma gandeam zilele trecute de unde sa incep! 😂 problema este ca nu iubesc atat de mult sportul ,fac miscare ,fac si sport daca ma ambitionez, deci multumesc ca existi si ca ti ai facut acest blog ! Chiar ma inspir de pe blog si de maine incep cura si un pic sport, gata ajunge cat m am „porcit”😂😂. Iar tu, ai un corp foarte frumos, se vede ca lucrezi la sala! Te pup si te voi anunta daca reusesc sa ma tin de treaba (sunt cam pofticioasa nu rezist tentatiei ) p.s. Astept cu nerabdare si un articol despre cu iti ingrijesti tenul !

  5. 13
    Monica

    Hehe 😀😀 … imi plac cuvintele ce le alegi in asa fel incat sa intelegem cat mai bine ceea ce vrei tu sa exprimi, ai un stil coerent si amuzant in acelasi timp. Te admir mult. Esti superba. Esti o mamica perfecta 😘😘
    Ps: Abia astept urmatorul articol, vreau sa imi faci din nou ziua mai buna! Good luck si sper sa apara cat de curand. De asemenea si articolul sotiorului tau, ca si el are talent la scris 🤗😘😎 va iubesc

    • 14
      Alina

      Asta incerc…sa ajung la sufletele voastre si scriu asa cum as povesti prietenilor mei 😍. Te imbratisez cu drag! 🤗

  6. 15
    Monica

    Multumesc. Este placut acest sentiment … pentru ca eu zic ca reusesti sa ajungi la sufletele noastre, prietenii tai, virtuali 😍😀. Si eu de asemenea 🤗😘😘

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.